Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005
Downloads
How to Cite
APA
Martín-Barbero, J. (2006). Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005. Revista Colombiana de Sociología, (26), 261–263. https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399
ACM
[1]
Martín-Barbero, J. 2006. Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005. Revista Colombiana de Sociología. 26 (Jan. 2006), 261–263.
ACS
(1)
Martín-Barbero, J. Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005. Rev. colomb. soc. 2006, 261-263.
ABNT
MARTÍN-BARBERO, J. Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005. Revista Colombiana de Sociología, [S. l.], n. 26, p. 261–263, 2006. Disponível em: https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399. Acesso em: 28 apr. 2025.
Chicago
Martín-Barbero, Jesús. 2006. “Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005”. Revista Colombiana De Sociología, no. 26 (January):261-63. https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399.
Harvard
Martín-Barbero, J. (2006) “Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005”, Revista Colombiana de Sociología, (26), pp. 261–263. Available at: https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399 (Accessed: 28 April 2025).
IEEE
[1]
J. Martín-Barbero, “Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005”, Rev. colomb. soc., no. 26, pp. 261–263, Jan. 2006.
MLA
Martín-Barbero, J. “Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005”. Revista Colombiana de Sociología, no. 26, Jan. 2006, pp. 261-3, https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399.
Turabian
Martín-Barbero, Jesús. “Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005”. Revista Colombiana de Sociología, no. 26 (January 1, 2006): 261–263. Accessed April 28, 2025. https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399.
Vancouver
1.
Martín-Barbero J. Sociología de la comunicación y los medios. Éric Maigret. México, Fondo de Cultura Económica. 2005. Rev. colomb. soc. [Internet]. 2006 Jan. 1 [cited 2025 Apr. 28];(26):261-3. Available from: https://revistas.unal.edu.co/index.php/recs/article/view/11399
Download Citation
Article abstract page views
1551
Downloads
License
This journal provides free access Immediate access to journal content in accordance with the principle that making research freely available to the public supports a mayor UN Global Knowledge Exchange.
RCS does not charge authors for presenting, evaluating or publishing articles
The RCS is governed under the Creative Commons Policy 4.0