Publicado

2012-01-01

English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching

English Immersion: an excellent strategy to qualify English language teaching

Palabras clave:

Ciencias Sociales, linguística, bilinguismo, aprendizaje, inglés, San Andrés Isla (es)
Social Science, bilingualism, English Language Teaching, Bilingualism in Colombia (en)

Descargas

Autores/as

  • Jesús Amaury Yurgaky Benitez docente
Este trabajo es un intento de compartir con el lector la experiencia de estar en una inmersión en Inglés que me ayudó a mejorar mi fluidez y comprender que la enseñanza de Inglés, con el propósito de comunicar que ayudar a nuestros estudiantes, nuestras escuelas y los estándares de calidad en Colombia. El programa es entonces una excelente estrategia para calificar la enseñanza del idioma Inglés, y ha sido muy apropiado para la situación particular de nuestro país.
This paper is an attempt to share with the reader the experience of being in an immersion in English that helped me to improve my fluency and to understand that teaching English with the purpose of communicating would help our students, our schoolsand the standards of quality in Colombia. The program is then an excellent strategy to qualify English language teaching and has been very appropriate for the particular situation of our country.

Cómo citar

APA

Yurgaky Benitez, J. A. (2012). English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching. Cuadernos del Caribe, 9(15), 77–80. https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883

ACM

[1]
Yurgaky Benitez, J.A. 2012. English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching. Cuadernos del Caribe. 9, 15 (ene. 2012), 77–80.

ACS

(1)
Yurgaky Benitez, J. A. English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching. Cuad. Caribe 2012, 9, 77-80.

ABNT

YURGAKY BENITEZ, J. A. English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching. Cuadernos del Caribe, [S. l.], v. 9, n. 15, p. 77–80, 2012. Disponível em: https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883. Acesso em: 13 mar. 2025.

Chicago

Yurgaky Benitez, Jesús Amaury. 2012. «English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching». Cuadernos Del Caribe 9 (15):77-80. https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883.

Harvard

Yurgaky Benitez, J. A. (2012) «English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching», Cuadernos del Caribe, 9(15), pp. 77–80. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883 (Accedido: 13 marzo 2025).

IEEE

[1]
J. A. Yurgaky Benitez, «English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching», Cuad. Caribe, vol. 9, n.º 15, pp. 77–80, ene. 2012.

MLA

Yurgaky Benitez, J. A. «English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching». Cuadernos del Caribe, vol. 9, n.º 15, enero de 2012, pp. 77-80, https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883.

Turabian

Yurgaky Benitez, Jesús Amaury. «English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching». Cuadernos del Caribe 9, no. 15 (enero 1, 2012): 77–80. Accedido marzo 13, 2025. https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883.

Vancouver

1.
Yurgaky Benitez JA. English Immersion: An excelent strategy to quality english langueage teaching. Cuad. Caribe [Internet]. 1 de enero de 2012 [citado 13 de marzo de 2025];9(15):77-80. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/ccaribe/article/view/40883

Descargar cita

Visitas a la página del resumen del artículo

240

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.