Publicado

2017-01-01

Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning

Palabras clave:

SAIDI, SAIFI, Reliability, RCM II, Telecontrol, Remote Management (es)

Descargas

Autores/as

  • G. A. Gómez Vanegas

This article shows the evolution of quality service indexes in CODENSA S.A. ESP since 2011 to date, as well as the projected improvement estimated for the year 2021. It also shows the strategy used through different investment projects and maintenance plans that seek the standardization of electrical networks and the way to telecontrol implementation, remote management and an automated medium voltage network.

Cómo citar

APA

Gómez Vanegas, G. A. (2017). Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, 9. https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182

ACM

[1]
Gómez Vanegas, G.A. 2017. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL. 9, (ene. 2017).

ACS

(1)
Gómez Vanegas, G. A. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning. SICEL 2017, 9.

ABNT

GÓMEZ VANEGAS, G. A. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, [S. l.], v. 9, 2017. Disponível em: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182. Acesso em: 16 feb. 2025.

Chicago

Gómez Vanegas, G. A. 2017. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning». Simposio Internacional Sobre La Calidad De La Energía Eléctrica - SICEL 9 (enero). https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182.

Harvard

Gómez Vanegas, G. A. (2017) «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning», Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, 9. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182 (Accedido: 16 febrero 2025).

IEEE

[1]
G. A. Gómez Vanegas, «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning», SICEL, vol. 9, ene. 2017.

MLA

Gómez Vanegas, G. A. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning». Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, vol. 9, enero de 2017, https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182.

Turabian

Gómez Vanegas, G. A. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning». Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL 9 (enero 1, 2017). Accedido febrero 16, 2025. https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182.

Vancouver

1.
Gómez Vanegas GA. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Planning. SICEL [Internet]. 1 de enero de 2017 [citado 16 de febrero de 2025];9. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67182

Descargar cita

Visitas a la página del resumen del artículo

173

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.