Publicado

2017-01-01

Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution

Palabras clave:

SAIDI, SAIFI, Reliability, RCM II, Telecontrol, Remote Management, MO2 (es)

Descargas

Autores/as

  • G. A. Gómez Vanegas

This article shows the execution strategy used to materialize the investment projects and maintenance plans proposed to improve the quality service indexes in CODENSA S.A. ESP. Also, the special handling given to contingencies presented in the middle of this execution is presented. Finally, it is presented the developments and innovations that have been used to mitigate the impact of scheduled work on the continuity of service.

Cómo citar

APA

Gómez Vanegas, G. A. (2017). Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, 9. https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183

ACM

[1]
Gómez Vanegas, G.A. 2017. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL. 9, (ene. 2017).

ACS

(1)
Gómez Vanegas, G. A. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. SICEL 2017, 9.

ABNT

GÓMEZ VANEGAS, G. A. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, [S. l.], v. 9, 2017. Disponível em: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183. Acesso em: 8 feb. 2025.

Chicago

Gómez Vanegas, G. A. 2017. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution». Simposio Internacional Sobre La Calidad De La Energía Eléctrica - SICEL 9 (enero). https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183.

Harvard

Gómez Vanegas, G. A. (2017) «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution», Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, 9. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183 (Accedido: 8 febrero 2025).

IEEE

[1]
G. A. Gómez Vanegas, «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution», SICEL, vol. 9, ene. 2017.

MLA

Gómez Vanegas, G. A. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution». Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, vol. 9, enero de 2017, https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183.

Turabian

Gómez Vanegas, G. A. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution». Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL 9 (enero 1, 2017). Accedido febrero 8, 2025. https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183.

Vancouver

1.
Gómez Vanegas GA. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. SICEL [Internet]. 1 de enero de 2017 [citado 8 de febrero de 2025];9. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183

Descargar cita

Visitas a la página del resumen del artículo

193

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.