Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution
Palabras clave:
SAIDI, SAIFI, Reliability, RCM II, Telecontrol, Remote Management, MO2 (es)Descargas
This article shows the execution strategy used to materialize the investment projects and maintenance plans proposed to improve the quality service indexes in CODENSA S.A. ESP. Also, the special handling given to contingencies presented in the middle of this execution is presented. Finally, it is presented the developments and innovations that have been used to mitigate the impact of scheduled work on the continuity of service.
Cómo citar
APA
Gómez Vanegas, G. A. (2017). Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, 9. https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183
ACM
[1]
Gómez Vanegas, G.A. 2017. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL. 9, (ene. 2017).
ACS
(1)
Gómez Vanegas, G. A. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. SICEL 2017, 9.
ABNT
GÓMEZ VANEGAS, G. A. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, [S. l.], v. 9, 2017. Disponível em: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183. Acesso em: 8 feb. 2025.
Chicago
Gómez Vanegas, G. A. 2017. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution». Simposio Internacional Sobre La Calidad De La Energía Eléctrica - SICEL 9 (enero). https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183.
Harvard
Gómez Vanegas, G. A. (2017) «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution», Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, 9. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183 (Accedido: 8 febrero 2025).
IEEE
[1]
G. A. Gómez Vanegas, «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution», SICEL, vol. 9, ene. 2017.
MLA
Gómez Vanegas, G. A. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution». Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL, vol. 9, enero de 2017, https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183.
Turabian
Gómez Vanegas, G. A. «Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution». Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL 9 (enero 1, 2017). Accedido febrero 8, 2025. https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183.
Vancouver
1.
Gómez Vanegas GA. Improvement Strategies for Quality Service Indexes in ENEL Colombia-The Execution. SICEL [Internet]. 1 de enero de 2017 [citado 8 de febrero de 2025];9. Disponible en: https://revistas.unal.edu.co/index.php/SICEL/article/view/67183
Descargar cita
Visitas a la página del resumen del artículo
193
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Licencia
Derechos de autor 2018 Simposio Internacional sobre la Calidad de la Energía Eléctrica - SICEL

Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.