Educando para la ignorancia
Keywords:
Participación estudiantil, Práctica de la docencia, Relación alumno-profesor, Enseñanza de la contaduría (es)Student participation, Teaching, Student-teacher relationship, Accounting teaching (en)
Downloads
Más que describir una situación particular, los autores buscan con este escrito motivar al estudiante para que asuma posiciones críticas; así como dar un campanazo de alerta a los profesores, en relación a los conocimientos que transmiten a sus alumnos y la forma en que lo hacen; todo con el ánimo de generar verdaderos espacios de reflexión en la universidad.
How to Cite
APA
ACM
ACS
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Download Citation
Article abstract page views
Downloads
License
Copyright (c) 1996 Innovar
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.
All contents published by Innovar are open access and licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International copyright license (cc by-nc-nd 4.0).
Once the articles for a specific issue have been selected, and before starting editorial production, authors must sign a transfer of economic rights. Innovar adheres to Colombian regulations on copyright.
Material from this journal may be reproduced or quoted for scholarly purposes, citing the source.
This work is licensed under a Creative Commons License: