Tecnologie dell'informazione e della comunicazione

Cabrales Vargas, M. (2008). Complexité De La Communication Médiatisée Par L’ordinateur: Le Cas Du Courrier Electronique. Matices en Lenguas Extranjeras, (2). https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/10713

Díaz Larenas, C. H., & Jansson Bruce, L. (2011). El aprendizaje del inglés y el uso de tecnologías: percepciones de estudiantes y profesores de inglés del nivel secundario chileno. Matices en Lenguas Extranjeras, (5), 1-37. https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/44697

Elkabas, C. (2018). The Foreign Language Reading Brain: Connecting the Dots in the Age of Paper and Pixel. Matices en Lenguas Extranjeras, (12), 132-153. https://doi.org/10.15446/male.n12.77698

López Henao, J. A. (2017). The Influence of ICT in the Development of Writing Skills through an Online Platform. Matices en Lenguas Extranjeras, (11), 19-44. https://doi.org/10.15446/male.n11.71852

Monte Mór, W. (2008). Critical Literacies, Meaning Making and New Epistemological Perspectives. Matices en Lenguas Extranjeras, (2). https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/10712

Pineda Hoyos, J. E. (2021). An Analysis of Contextual Characteristics for the Successful Design and Implementation of a Blended English Learning Program in a Higher Education Institution: A Possibility to Innovate. Matices en Lenguas Extranjeras15(2). https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/103282

Ríos, J. D., & Murillo Serrano, P. (2013). Blogging como herramienta de socialización de contenidos culturales en clase de alemán como lengua extranjera. Matices en Lenguas Extranjeras, (7), 39-65. https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/52118

Vargas Pineda, C. A. (2015). Wie nutzen Lernende des Deutschen das Internet zur Bearbeitung von Lernaufgaben?. Matices en Lenguas Extranjeras, (9), 1-46. https://doi.org/10.15446/male.n9.54911

Vez López, E., & Bertani Tepetla, V. (2017). The Impact of Self-Video Recordings in Raising Oral Production. Matices en Lenguas Extranjeras, (11), 76-101. https://doi.org/10.15446/male.n11.71855