Veröffentlicht

2021-10-26

English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift

Schlagworte:

Colombia, context-based English learning, English as a Foreign Language, English Language Teaching, linguistic policy, sociocritical approach (en)
Colombia, aprendizaje contextualizado del inglés, inglés como lengua extranjera, enseñanza del inglés, políticas lingüísticas, abordaje socio-crítico (es)

Downloads

Autor/innen

Literaturhinweise

Le Gal, D. (2018). English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift. Matices en Lenguas Extranjeras, (12), 154-187. https://doi.org/10.15446/male.n12.73267

Zitationsvorschlag

APA

Karol Yessenia und Jesús Alberto. (2020). English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift. Matices en Lenguas Extranjeras, 14(1), 196. https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021

ACM

[1]
Karol Yessenia und Jesús Alberto 2020. English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift. Matices en Lenguas Extranjeras. 14, 1 (Jan. 2020), 196.

ACS

(1)
Karol Yessenia; Jesús Alberto. English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift. Matices Leng. Extranj. 2020, 14, 196.

ABNT

KAROL YESSENIA; JESÚS ALBERTO. English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift. Matices en Lenguas Extranjeras, [S. l.], v. 14, n. 1, p. 196, 2020. Disponível em: https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021. Acesso em: 19 okt. 2024.

Chicago

Karol Yessenia, und Jesús Alberto. 2020. „English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift“. Matices En Lenguas Extranjeras 14 (1):196. https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021.

Harvard

Karol Yessenia und Jesús Alberto (2020) „English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift“, Matices en Lenguas Extranjeras, 14(1), S. 196. Verfügbar unter: https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021 (Zugegriffen: 19 Oktober 2024).

IEEE

[1]
Karol Yessenia und Jesús Alberto, „English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift“, Matices Leng. Extranj., Bd. 14, Nr. 1, S. 196, Jan. 2020.

MLA

Karol Yessenia, und Jesús Alberto. „English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift“. Matices en Lenguas Extranjeras, Bd. 14, Nr. 1, Januar 2020, S. 196, https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021.

Turabian

Karol Yessenia, und Jesús Alberto. „English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift“. Matices en Lenguas Extranjeras 14, no. 1 (Januar 1, 2020): 196. Zugegriffen Oktober 19, 2024. https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021.

Vancouver

1.
Karol Yessenia, Jesús Alberto. English Language Teaching in Colombia: A Necessary Paradigm Shift. Matices Leng. Extranj. [Internet]. 1. Januar 2020 [zitiert 19. Oktober 2024];14(1):196. Verfügbar unter: https://revistas.unal.edu.co/index.php/male/article/view/99021

Bibliografische Angaben herunterladen

Aufrufe der Abstractseiten von Artikeln

466

Downloads

Keine Nutzungsdaten vorhanden.